piątek, 12 lipca 2013

Urodzinowe podsumowanie



Za półtorej miesiąca skończę 33 lata. Co prawda babeczek na zdjęciu nie jest aż tyle, ale i tak wyglądają dość apetycznie :). W związku z tymi magicznymi urodzinami chciałabym zrobić króciutkie podsumowanie tego, co w ciągu ostatnich kilku lat zmieniło się w moim życiu. Oczywiście na plus.


Ostatnie 5 lat mojego życia to czas intensywnego rozwoju, poszukiwań i osiągania harmonii, nieustannej walki z ego. W zasadzie to czuję się jak pięciolatka, bo moje psychiczne i duchowe narodziny zaczęły się latem 2008 roku. Wtedy odwróciłam swoje życie o 180 stopni, zrobiłam w nim rewolucję, odcięłam się od toksycznych relacji i zaczęłam NOWE. Nie było łatwo. Zaliczyłam załamanie, upadek i powolne, mozolne podnoszenie się. 

Dziś mogę powiedzieć, że byłam wtedy bardzo odważna. Wiem, że wielu osobom brakuje odwagi do wprowadzania drastycznych zmian w życiu, ale mogę im powiedzieć, że owszem, pierwszy krok jest trudny i bolesny, ale nagrodą jest nowe, wspaniałe, wartościowe życie w zgodzie ze sobą, swoimi pragnieniami, realizowanie marzeń, niezależność materialna i emocjonalna, kompletna wolność i dojrzałość. Warto było zapłacić wysoką cenę za te wszystkie piękne rzeczy, w jakie obfituje teraz moje życie.


Emocjonalnie i psychicznie czuję się na 10 lat mniej i na szczęście wyglądam młodziej niż wskazuje na to moja data urodzenia. Rozwijam się, realizuję moje cele i marzenia. Mam obecnie zajęcie, które daje mi olbrzymią satysfakcję. Jest kilka rzeczy, które chciałabym robić i mieć, ale to kwestia niedalekiej przyszłości. Dobrze się czuję z tą trójeczką z przodu :). Jest dobrze. Jest tak, jak chcę, żeby było. Jest tak, jak ma być.

2 komentarze:

  1. Dokładnie, pierwsze kroki są najtrudniejsze, ale nie warto się poddawać. I Tobie życzę wytrwałości w postanowionych celach i ciągłym rozwoju.
    Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli czujemy się dobrze w swoim życiu to czego chcieć więcej? :-) Bardzo dobrze, że są ludzie cieszący się swoim postepowaniem i potrafiący z niego korzystać.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.