sobota, 10 stycznia 2015

Noworoczne postanowienia


Od lat na początku nowego roku robię listę postanowień, spisuję marzenia i cele. A w tym roku zrobiłam to w formie afirmacji dotyczących moich zachowań, relacji i postaw. Jestem pewna, że będzie to dobry, przełomowy i ważny rok, pełen zmian, rozwoju i sukcesów.  Postanowiłam, że podzielę się moimi postanowieniami z wami :)

  • Odnoszę sukcesy we wszystkim, co sobie zaplanuję.
  • Przestaję się martwić o to, na co nie mam wpływu
  • Negatywne myśli zastępuję pozytywnymi. Każdego dnia się uśmiecham.
  • Otwieram swój umysł na nowe, bogate i niezwykłe możliwości, dostatek, pomysły i wiedzę. 
  • Przyciągam wyłącznie to, co dla mnie dobre. 
  • Realizuję każdy cel, jaki sobie postawiłam. Spełniam każde marzenie.
  • Codziennie uczę się czegoś nowego.
  • Znajduję złoty środek między pracą, treningiem, odpoczynkiem, nauką i związkiem.
  • Pielęgnuję swoje ciało, dbam o nie jak o najlepszego przyjaciela.
A jakie są wasze postanowienia noworoczne?

9 komentarzy:

  1. Nie liczy się sposób, lecz skutek :) jeśli uda Ci się osiągnąć zamierzone cele , być może okaże się, że warto było np. pójść niekonwencjonalną ścieżką rozwoju :)

    Pozdrawiam mega pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym uzyskać wszystko, co sobie postanowiłam, ale nawet połowa mnie uszczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  3. w 100% podpisuje sie pod Twoimi postanowieniami! :)))
    Jak fajnie, że do mnie wpadłaś! Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Podobnie jak Ty, pisze sobie postanowienia noworoczne. Różne rzeczy, małe drobnostki i duże sprawy. W tego Sylwestra (jak co roku) wyciągnąłem starą kartkę aby zobaczyć co w niej jest. I ku memu zaskoczeniu większość osiągnąłem (czego nie to przepisałem na kolejny :), a pewnych rzeczy było nawet więcej :-)
    2014 rok był dla mnie pod hasłem ODWAGA i powiem Ci że się udało sporo dzięki tej cnocie :-) Ten rok mam pod hasłem DETERMINACJA i powiem Ci że już widzę jak bardzo to ważna cecha do treningu.
    Życzę Tobie wszystkiego czego tylko pragniesz, Tobie i czytelnikom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje, że ci się udało :).
      Mi w sumie też, ale kosztowało mnie to sporo wysiłku... Górskie cele jakoś nie wypaliły tak do końca.
      A pomysł z hasłami super, mnie determinacja też by się przydała, oj i to jak...
      Dziękuję. I wzajemnie :).

      Usuń
  5. Czy każdy rok może być rokiem zmiany?
    A gdyby tak jako cel zapisać - w tym roku mam zamiar absolutnie nic nie zmieniać w moim życiu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nic nie zmieniać? Jeśli jest dobrze, to może być jeszcze lepiej :).
      Zawsze jest coś do zmiany.

      Usuń
  6. Moim sposobem na postanowienia noworoczne jest ich brak :P Każdego dnia staram się korzystać z każdej chwili jak najintensywniej, pamiętać o tym co dla mnie najważniejsze i prowadzić wszystko do przodu :) Każdy ma swoje sposoby. Bardzo podoba mi się zamysł tego bloga. Bardzo motywujący! Napewno tu wrócę :) I zapraszam do nas - Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robię postanowień, są przereklamowane ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.