poniedziałek, 9 marca 2015

Radość życia to...

Zima w Beskidzie Małym. Fot. E. Gotz
...umiejętność zachwycania się skrzącym śniegiem, tęczą nad blokowiskiem, kroplami wody na rzęsach podczas deszczu...

...celebracja każdej małej chwili, która się zdarza... kieliszek wina wieczorem na tarasie, krew na palcach podczas wspinania, wiatr we włosach i wdychanie zapachu ziół na rozgrzanej słońcem górskiej hali... 

...umiejętność zatrzymania się w biegu, dostrzeżenia, co jest ważne, a co nie, o co walczyć, a co odpuścić... 

...momenty, w których jestem sama ze sobą, intymne chwile tylko dla ciebie, relaks w wannie z olejkiem jałowcowym, wybieranie nowych perfum, lektura książki na kanapie, pod ciepłym kocem, z kubkiem zielonej herbaty w ręku... 


Alpejskie kwiaty. Fot. E. Gotz
...wdzięczność za wszystko, co mnie spotyka... 

...pasja życiowa: wspinanie, sztuka, pisanie, dobre książki, rozwój osobisty, muzyka, która wpada w serce, fotografia - moja i cudza, góry niższe i wysokie, dobre wina, słoneczna Italia, literatura Żydów polskich, sztetł zaginione - do odkrycia, bramy i uliczki starówek, wędrówki po moim mieście i... 

Łąka pełna czerwcowych kwiatów w Górach Choczańskich. Fot. E. Gotz
...praca, nowe zadania, bogactwo wiedzy do nabycia, nowe obowiązki, dobrzy i inspirujący ludzie, których co dzień spotykam..

...pozytywne myśli, podnoszenie się po upadku, szukanie nowych rozwiązań dla starych problemów... 

...docenianie tego, co mam i praca nad tym, by mieć więcej i być bardziej... 



4 komentarze:

  1. Nawet nie wiem co napisać. Ten tekst bardziej poczułem niż zrozumiałem :-) To znaczy jest on czytelny, po prostu od razu trafił do mojego serca. Pewnie dlatego że pisany prosto z serca :-) A te zdjęcia... Jestem z północy i w stanie który tu opisałaś uchwyciłem morze, mój żywioł :-) Kiedy w sercu pojawia się spokój, głęboka cisza. Kiedy uważność jest pełniejsza, takie rzeczy jak na zdjęciach są codziennością. Wtedy okazuje się że ona zawsze tam były :-) Pogody w serDuchu, Aquarius

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, inspirujący post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och tak, prawie poczułam ten zapach letniej łąki i zobaczyłam tęczę na pochmurnym niebie :). Bardzo, bardzo inspirujący wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.