czwartek, 8 września 2016

Afirmacje na przyciąganie pieniędzy


Joseph Murphy w swojej książce "Moc przyciągania pieniądza" podaje kilkadziesiąt różnych afirmacji, które mają za zadanie pomóc nam w otwarciu się na obfitość materialną i niematerialną. Wiem, że nie każdy ma dostęp do tej publikacji, a wiele osób chciałoby ją przeczytać, dlatego przygotowałam kilka ważnych moim zdaniem zdań, które mogą pomóc ci przyciągnąć wszystko, czego pragniesz.

"Pozostaję w jedności z nieskończonymi zasobami wewnątrz mnie i wszystkie moje potrzeby są zaspokajane natychmiast".

"Bóg jest źródłem dostarczającym mi błyskawicznie wszystkich dóbr materialnych i pomysłów, jakich potrzebuję w każdej chwili i miejscu".

"Jestem na wieki wdzięczny Bogu za Jego bogactwa, zawsze dostępne, niezmienne, nieuszczuplone i wieczne".

"Bóg zaspokaja już teraz wszystkie moje potrzeby".

"Moje życie jest pełne boskiego bogactwa, mam zawsze wszystkiego boski nadmiar".

"Moje życie jest pełne boskiego bogactwa. Płynie do mnie lawina Jego bogactw. Jestem wdzięczna za te wszystkie dobra od Boga".

"Nieskończona inteligencja mojej podświadomości przyciąga do mnie idealnego inwestora, który zainwestuje, rozreklamuje i zwielokrotni zyski z mojej firmy, ku obopólnej satysfakcji, wielkiej harmonii i boskiej zgodzie wszystkich zainteresowanych".

"Mądrość, potęga i energia twórcza Boga docierają do mnie i wyrażają się przeze mnie, tak jak gałąź jest przedłużeniem życia drzewa. Jestem synem/córką Boga i dziedziczę wszystkie prawa, przywileje i błogosławieństwo jego bogactwa. Kieruję swój umysł ku Bogu i odczuwam jedność z tym niewidzialnym jestestwem. Wierzę w istnienie nieskończonego dostatku. Wierzę i przyjmuję, że Nieskończony zasypuje mnie swym bogactwem, wnosząc do mojego życia harmonię, szczęście, natchnienie i obfitość. Stanowię jedność z mym Ojcem. Posiadam jego twórczą moc. Jego mądrość, siła, inteligencja i wiedza są także moimi. Wszędzie i zawsze prowadzi mnie nieskończona inteligencja. Jego duch obfitości zapewnia mi dobrobyt, sukces i zadowolenie. Mój umysł i serce są otwarte na bogactwa Nieskończonego, a moje wysiłki uwieńczone powodzeniem".

Większość z nas została wychowana w tradycji katolickiej, w której spory nacisk kładzie się na ubóstwo i cierpienie postrzegane jako wartości, dlatego wszelka obfitość, bogactwo i posiadanie dóbr materialnych jest w tej kulturze piętnowana. Co za tym idzie wiele osób ma głęboko wpojone przekonania, że zarabianie jest złe, a pieniądze grzeszne i brudne. Trzeba naprawdę sporego wysiłku, by zmienić sposób myślenia i przyjąć prosty fakt, że urodziliśmy się po to, by być szczęśliwi, a nie by cierpieć. To będzie ciężka praca z podświadomością i ograniczającymi przekonaniami. Na początku powtarzanie takich afirmacji, jak te powyżej może wiązać się z buntem nie tylko umysłu, ale i całego ciała. Zresztą warto zauważyć, że Murphy związany jest z nurtami protestanckimi, które gloryfikują teologię sukcesu i tym właśnie przesycona jest cała książka. Według niego powstaliśmy po to, by kochać, być szczęśliwi i żyć we wszelkiej obfitości, a to jest szalenie trudne do zrozumienia i zaakceptowania przez osoby z naszego kręgu kulturowego. W dodatku w katolicyzmie Bóg stoi w opozycji do człowieka, jest daleki, zdystansowany i groźny, przynajmniej w głównym przekazie, z którym spotykacie się na co dzień. A w tych afirmacjach i we wszystkich publikacjach tego autora człowiek i Bóg to jedność, nierozerwalna, dlatego wszystko, co dostajesz, już masz, bo Bóg jest w tobie. Oczywiście to tylko jeden z rodzajów afirmacji, osoby niewierzące nie muszą ich stosować - wystarczy słowo "Bóg" wyrzucić lub zastąpić słowami "Natura", "Wszechświat", "Absolut". Dla mnie słowo "Wszechświat" jest chyba najbliższe, bo najlepiej oddaje to, w co wierzę, co nie znaczy, że potępiam tych, którzy się ze mną nie zgadzają. Przeciwnie - uwielbiam poznawać inne światopoglądy i inne wyznania, bo lubię wiedzieć, jak różni ludzie postrzegają te same rzeczy. To mnie szalenie wzbogaca :).

Warto także pamiętać, że same afirmacje nie wystarczą. Bardzo często blokują nas negatywne przekonania, nad którymi trzeba koniecznie popracować. Jak to zrobić, wyjaśniłam w tym poście: 

3 komentarze:

  1. Poproszę o afirmację odnosnie zmiany "ciała" schudnięcia,pewnosci siebie itd;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe, zapraszam do lektury kolejnego artykułu :)

      Usuń
  2. Cudowny post! I tyle w nim zasad prawa przyciągania. :) I masz rację, negatywne emocje blokują nam dostęp do wszystkich dobrych rzeczy, które do nas płyną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.