wtorek, 11 października 2016

A co jeśli...


"A co, jeśli spadnę? Och moja droga, a co jeśli polecisz?". Erin Hanson

A co, jeśli nie ma przypadków?

A co, jeśli podejmiesz ryzyko?

A co, jeśli wszystko się ułoży?

A co, jeśli okaże się, że to ty sama spełniasz swoje marzenia?

A co, jeśli wcale nie musisz się martwić i stresować?

A co, jeśli tak naprawdę wszystko, co chcesz już posiadasz?

A co, jeśli wiele osób uważa, że jesteś piękna i mądra?

A co, jeśli wiele osób tak po prostu cię lubi?

A co, jeśli wszystko się uda?

A co, jeśli spotkasz odpowiednich ludzi i nastąpi odpowiedni czas?

A co, jeśli właśnie teraz jest TEN czas?

A co, jeśli istnieją odpowiedzi na wszystkie twoje pytania?

A co, jeśli zawsze jesteś w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie?

A co, jeśli wszechświat i ludzie wokół ci sprzyjają?

A co, jeśli wydarzy się tylko to, co dobre?

A co, jeśli potrafisz żyć w zgodzie ze sobą?

A co, jeśli wszystkie odpowiedzi i rozwiązania masz już w sobie?

A co, jeśli je odkryjesz?

A co, jeśli zaufasz?

A co, jeśli przestaniesz się bać?

A co, jeśli każda zmiana oznacza rozwój?

A co, jeśli każda zmiana jest dobra?

Czy już wiesz, jak masz żyć?
Czy już potrafisz zaufać?

Kochana, właśnie nauczyłaś się latać :)

6 komentarzy:

  1. Dobre pytania kluczem do zmiany życia na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I one naprawdę są czasem koniecznie, by zajrzeć w głąb siebie i przeanalizować swoje lęki, obawy i pragnienia :).

      Usuń
  2. Do tej pory miałam zaczarowany wiersz który zawsze dodawał mi skrzydeł i wzmacniał wiarę w siebie - od dziś moja kolekcja zaczarowanych tekstów powiększa się o Twój wpis:)
    dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to ja Tobie dziękuję :). Za komentarz, który daje mi wiarę, że to, co piszę jest komuś potrzebne :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.