czwartek, 17 listopada 2016

Darmowy poradnik: Jak określić klienta docelowego?



Mój pierwszy e-book gotowy! Już od kilku dni możecie pobrać z zakładki E-COMMERCE moją pierwszą publikację, która przyda się przede wszystkim osobom, które zastanawiają się nad otwarciem swoje sklepu internetowego - ale nie tylko. Tytuł e-booka to: "Jak określić klienta docelowego?" i sądzę, że skorzystać mogą z niego wszyscy ci, którzy chcieliby otworzyć własną firmę.


Klient docelowy to ten, do którego kierujemy nasze usługi, produkty bądź działania marketingowe. Szalenie ważne jest, by jeszcze przed otwarciem działalności potrafić go nazwać i opisać. Od precyzji tego opisu będą bowiem zależeć, gdzie i w jaki sposób będziemy reklamować nasz sklep, usługę lub produkt.

ZAPRASZAM DO POBIERANIA:

Korzystanie z e-booka jest całkowicie bezpłatne. Jednak bardzo zależy mi na tym, by wiedzieć, ile osób go pobrało. Dlatego jeśli zdecydujesz się ściągnąć publikację, zostaw proszę komentarz pod postem. Będę za to bardzo wdzięczna!

10 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twojego poradnika ;) ściągnęłam i w wolnej chwili przeczytam. Dzięki ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ściągam. Mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej przeczytać. :) Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pobieram. Ciekawa jestem jego treści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pobieram i dziękuję. Przeczytam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję jednocześnie :) Na ten moment wprawdzie nie planuję otwierać sklepu internetowego - ale kto wie, co mnie jeszcze w życiu czeka ;) Chętnie poczytam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram, bo jest to temat, który mnie interesuje. Pozdrawiam i dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może to znak z nieba, żeby otworzyć sklep internetowy? :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich znaków będzie więcej, bo już wkrótce udostępnię kolejny poradnik z tej serii :).

      Usuń
  8. Jesteśmy ciekawe e-booka. Może w przyszłości nam się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również z miłą chęcią pobiorę, gdyż bardzo mnie ta kwestia interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.