poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Zmiany, zmiany, zmiany

Zmiany na blogu

Kochani, od pewnego czasu publikuję posty na blogu coraz rzadziej. Nadal tak będzie. Obecnie pojawiły się przede mną nowe wyzwania (to własnie jest rozwój!), którym chciałabym sprostać. To, co nowe, jest tak absorbujące, że regularne prowadzenie bloga stoi obecnie pod znakiem zapytania. Po prostu nie mam na to czasu. W zasadzie to nie mam czasu na wiele rzeczy, które robiłam do tej pory. Ale głęboko wierzę, że każda zmiana w naszym życiu niesie za sobą tylko dobre konsekwencje, więc z zaufaniem poddaję się temu, co przygotował dla mnie "los". 

Dziękuję za waszą obecność, za komentarze tu i na Facebooku, za miłe i ciepłe słowa w mailach. Dzięki wam wierzę, że te treści, które napisałam nadal są aktualne i pobudzają was do zmian i rozwoju. Taki był mój główny cel: zmotywować i pokazać, że wyjście z ciepłego domku tylko na początku wiąże się z niedogodnościami. Potem jest już tylko lepiej: rozwijamy się, zmieniamy i odnosimy korzyści. Chciałam również pokazać wam, że nie wolno się bać, że życie to wspaniała przygoda i ze możemy uczynić je takim, jakim chcemy. 

Zamierzam nadal raz na jakiś czas publikować teksty, ale na pewno nie tak często jak do tej pory. A za jakiś czas, rok, może dwa, wrócę z zupełnie nową odsłoną bloga i z zupełnie innymi, nowymi tematami. 

Rzeka mojego życia jest w tej chwili rwąca, płynie szybko, a ja muszę nauczyć się nawigować mimo burz i wiatrów. Trzymajcie za mnie kciuki! Wierzę, że wszystko będzie dobrze, że wszystko się uda i chciałabym, byście wierzyli razem ze mną! Ściskam i przesyłam moc pozytywnej energii!

E.

3 komentarze:

  1. Szkoda. I tak bede czekac na wpisy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa. Zaczynam nową pracę, więc natłok obowiązków sprawi, że nie będę mieć aż tyle czasu na bloga, jak do tej pory. Ale na pewno od czasu do czasu coś nowego się pojawi :).

      Usuń
  2. Wychodzę z założenia, że zmiany zawsze wychodzą na dobre. Nawet jeśli nie poskutkują niczym materialnym to wymagają odwagi, a ta zawsze jest rozwojem dla charakteru.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz. Wasze komentarze dodają mi wiary, że to, co piszę jest interesujące i pomocne.